22 Kasım 2010 Pazartesi

Sabah İle Sabah İle - Ahmet Cankat




Sabah İle Sabah İle - Ahmet Cankat şarkı sözü, Sabah İle Sabah İle - Ahmet Cankat dinle, Sabah İle Sabah İle - Ahmet Cankat indir, Sabah İle Sabah İle - Ahmet Cankat video klip klibi izle


Sabah İle Sabah İle - Ahmet Cankat


Sabah ile sabah ile
Kahve gelir tabak ile
Annen seni bana vermii
Küçük yavru nazar ile

iite böyle her gün böyle
Halimiz böyle
Uy amman amman

Çay baiindan yar geliyor
Katli da fistan dar geliyor
Sevdim sevdim eller aldi
O da bana ar geliyor

iite böyle her gün böyle
Halimiz böyle
Uy amman amman

Çay baiinda yari gördüm
Yolun kenarina durdum
Nazli yarim gelir diye
Bir çift cevabini sordum

iite böyle her gün böyle
Halimiz böyle
Uy amman amman

Kaynak: Ahmet Cankat
Yöre: Urfa
Söyleyen : Ahmet Cankat

0 yorum:

Yorum Gönder