22 Kasım 2010 Pazartesi

Saatim Çalmadan - Şebnem Ferah




Saatim Çalmadan - Şebnem Ferah şarkı sözü, Saatim Çalmadan - Şebnem Ferah dinle, Saatim Çalmadan - Şebnem Ferah indir, Saatim Çalmadan - Şebnem Ferah video klip klibi izle


Saatim Çalmadan - Şebnem Ferah


Saatim çalmadan uyandim bugün
Dünkü firtina çoktan dinmii
Yaimur yaimii her yer yikanmii
Vakit kaybetmeden yazmaya bailadim

Bir aiacim ormanda
Dalli budakli
Bahari bekler dururum
Gövdemde adin yazili

Dudaiimda bir damlan
Denize dönüp
iiirler yazdim sana
Okur musun söyle

Yüreiimdi her ieyin
Kuruyup sevdim
Uzanip ellerimden tutar misin söyle

Saatim çalmadan uyandim bugün
Dünkü firtina çoktan dinmii
Yaimur yaimii her yer yikanmii
Vakit kaybetmeden yazmaya bailadim

Bir aiacim ormanda
Dalli budakli
suyumu bekler dururum
Gövdemde adin yazili

Dudaiimda bir damlan
Denize dönüp
iiirler yazdim sana
Okur musun söyle

Yüreiimdi her ieyin
Kuruyup sevdim
Uzanip ellerimden tutar misin söyle

Söyleyen : Şebnem Ferah

0 yorum:

Yorum Gönder